هفت آسمان *)

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

آسمان من زیباترین کار خداست * * * پیدا درمیان آن ها جای دستان خداست

می‌نویسم یادگاری
تا بماند روزگاری

گر نمانم روزگاری
این بماند یادگاری

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بازگشت ممل! :D

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ
سلام

بعد از مدت ها برگشتم به وبلاگم و تصمیم گرفتم دوباره راه اندازیش کنم!

مدتی سایت زدم ولی به خاطر برخی مشکلات که از سوی سرور سایت به مشکل خورد و به سروری رایگان انتقالش دادم و اونجاهم باز بخاطر مشکلات سرور مجبور شدم سایت رو کلا ببندم.

تصمیم داشتم دوباره سایت رو همون موقع ها راه اندازی کنم ولی بخاطر اینکه روی برسا تمام وقتم رو متمرکز کرده بودم وقت نمیکردم به اینجا برسم و اینک بعد از 7-8 ماه به جرگه وبلاگ نویسان برگشتم!

بابت این تاخیر چند ماهه هم از دوستان معذرت میخوام و سعی میکنم این سری دیگه وبلاگم نابود نشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۳
محمد محرم پور

نظرات  (۲)

سلام
خوش اومدین جناب ممل .
گفتین بازگشت ممل ، یاد بازگشت اژدها افتادم !

سلام مملو
خوش اومدی دلاور
چرا بلاگفا هنوز؟
هر چند مدیر بلاگفا هم مثل موم تو دستته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی